Manos Greek Taverna: Unde să mănânc în orașul Tagaytay, Filipine

De fiecare dată când cineva menționează mâncarea greacă, amintirile zilelor mele de facultate vin inundându -mi creierul. În special, acele weekenduri când a trebuit să călătoresc de la universitate la Batangas pentru a petrece timp cu familia. Nu este de când am folosit să -mi placă această bucătărie. Realitatea este că nu am avut o lingură de niciun tip de masă din Egee până acum doi ani în urmă. Doar că pentru a ajunge la partea noastră de Batangas, trebuie să trecem cu orașul Tagaytay. Pe atunci, ori de câte ori am făcut -o, interesul meu a fost de obicei captivat de un mic restaurant alb, precum și de albastru de -a lungul autostrăzii. Pentru că anul meu de început la facultate, l -am găsit în fiecare sâmbătă, însă niciodată nu m -am oprit niciodată, precum și am făcut un efort pentru a -l încerca.

În interiorul Manos Greek Taverna
Am părăsit ferma de capră a prietenului meu din Lian, Batangas imediat după apusul soarelui. O oră mai târziu, eram încă pe drum, împărtășind muzica noastră preferată, precum și povești de groază. Când am intrat în Tagaytay, nimeni nu vorbea nimic. Am înfometat, dar s-ar putea să nu alegem de pe benzile restaurantelor care flanchează autostrada Tagaytay-Nasugbu. Atunci am adus conceptul de a merge greacă pentru noapte.

Manos Greek Taverna s -a mutat de la un mic ou de -a lungul drumului într -o locație mult mai frumoasă. Acum, cu un hotel twin, acesta este cocoțat pe o stâncă cu vedere la Lacul Taal. Din păcate, era deja seara, așa că nu avea nicio vedere de admirat. Temperatura a fost însă cu siguranță Tagaytay, o realizare care a fost adusă de nepregătirea noastră. La urma urmei, am venit dintr -o excursie pe plajă, precum și nu am intenționat cu adevărat să ne oprim aici.

La fel ca steagul elenic, interioarele restaurantului au fost dominate de alb, precum și de o nuanță unică de albastru (oarecum cerulean, totuși o nuanță mai întunecată, sau poate de când a fost noaptea). Am ales un colț, precum și am aruncat paginile meniului lor albastru care poartă imagini cu vasele, precum și numele lor grecești.

După ce am făcut o comandă, ni s -a oferit un pahar înalt cu apă fiecare, începutul lunga noastră așteptare pe mâncarea noastră. Nu țineam filele de timp, însă mă simțeam ca pentru totdeauna, probabil că eram faimos chiar înainte de a ajunge. Spuneți mulțumirii zeilor greci, starea meteo a fost ideală, precum și mediul rece ne -a menținut oarecum distrat.

Când mâncarea noastră a fost servită, nu a rămas suficient de mult pe farfurii. Au fost finalizate cinci minute mai târziu. Eram atât de foame. Asta precum și din moment ce mâncarea a fost grozavă.

Puiul a la corfu (P260) este jumătate de pasăre fiert într -o supă de tulpini de ceapă, precum și cuișoare de scorțișoară. Păsările de curte erau atât de fragede (fantastice!). Cu toate acestea, scorțișoara, din care nu eram atât de mare fan, a depășit toate celelalte ingrediente. În general, a fost o opțiune fantastică, precum și este suficient de mare pentru 2 pax.
Shawarma greacă (P130). În mod implicit, folosesc miel pentru acest aperitiv, cu toate acestea sunt disponibile carne de vită, carne de porc, precum și versiuni de păsări de curte. La fel ca giro -urile tipice, are tzatziki, precum și ceapa, precum și este înfășurat în pâine pita.
Souvlaki (P160) tăieturi de porc la grătar pe o broască, servită cu tzatziki (sos de iaurt), salată de varză, precum și cartofi prăjiți. Carnea nu este uscată, precum și acoperită, precum și scufundarea a complimentat -o bine.
Macaronia Me Kima (P170). Paste în sos de roșii proaspete (cu vin roșu, ceapă, precum și parmezan). Avea un gust de spaghete de sos obișnuit de carne, ca să fiu sincer.
Spanakopita (P90), un fel de lumpia prăjită plină de spanac, frunze de ceapă, precum și brânză feta.
Așa cum am spus, a fost prima dată când am încercat bucătăria greacă, așa că nu am avut niciun rost de comparație, precum și am judecat -o în funcție de propriul meu gust. (Mai târziu, aș încerca Cyma, precum și aș descoperi mult, mult mai încântător decât Manos, oricât de mult mai scump.) Serviciul, precum și prezentarea au spații uriașe pentru îmbunătățiri. Totuși, am părăsit locația cu o burtă plină, un palat mulțumit, precum și o apreciere nouă pentru mâncarea greacă.

Cum să ajungeți acolo: puteți lua un autobuz legat de Tagaytay la EDSA-Taft din Pasay City. Debarcați la Olivarez Plaza, precum și luați un triciclu la restaurant.

Vezi hartă mai mare

Mai multe sugestii pe YouTube ⬇️⬇️⬇️

Postări asemănatoare:

Cafe de ruine: Unde să mănânci în Baguio City, Filipine

Comunitatea alimentară ketchup: unde să mănânci în Baguio City, Filipine

Cum să ajungi la Tagaytay: Manila to Sky Ranch, Olivarez & Wind Residences

2022 Listarea hotelurilor acreditate DOT în Tagaytay & Cavite

Twin Lakes Tagaytay: restaurante, ore de deschidere și noi orientări tipice

Balay Dako Tagaytay Nou ghid tipic de călătorie + meniu

Pink Sisters Tagaytay: Ghid de călătorie, program de masă, exact cum să ajungi acolo