O săptămână scurtă și, eventual, cele mai bune găluște Yum Cha

din Sydney, săptămâna aceasta a fost o săptămână foarte scurtă aici, la Sydney. Noua Țara Galilor de Sud și cea mai mare parte a restului țării ne -au îndreptat ceasurile înainte pentru unele economii de vară. Acum înseamnă că mama mea este chiar mai confuză ca niciodată să treacă de la diferența de 9 ore la Marea Britanie la 10 și acum suntem din nou cu 11 ore înainte. săraca doamnă.

De asemenea, a însemnat că săptămâna scurtă ne -a ghemuit toată munca normală în 4 zile – de fapt doar 3 ca vineri trecute am petrecut cu nepotii minunați ai doamnei Romance. Întrucât este sfârșitul vacanțelor școlare (și i -am datorat unuia dintre ei un prânz Yum Cha pentru ziua lui de naștere), i -am adus în oraș pentru a se petrece.

A face totul a fost cu siguranță a fost o provocare săptămâna aceasta.

În timp ce vorbim despre bere – bine la asta mă gândeam oricum – octombrie la Sydney este o lună grozavă pentru a fi blocat în sud.

Dacă sunteți în Sydney luna aceasta, urmăriți câteva evenimente grozave. Iată o scurgere rapidă a ceea ce am urmărit:

14-16 octombrie la Australian Heritage Hotel din Rocks-al 12-lea Festival anual al berii australiene

16 octombrie la The Mercantile Hotel din The Rocks – Guinness and Oyster Festival

Și, desigur, 21-30 octombrie-6 anual Sydney Craft Beer Week arată câteva noi fabrici de bere fantastice și câteva favorite vechi.

De fapt, una dintre postările noastre săptămâna trecută a fost pe una dintre noile fabrici de bere la Sydney Craft Beer Week – Tumut River Brewing Company. Această echipă de doi oameni produce ceea ce am descoperit că este noua mea bere preferată!

Celălalt articol al nostru de caracteristici săptămâna trecută este aici – recenzia noastră despre cea mai nouă soluție care va deschide în Byron Bay, NSW: Elements of Byron.

Dacă doriți să vă asigurați că nu pierdeți niciuna dintre postările noastre, în fiecare săptămână trimit un buletin informativ gratuit, cu lucruri precum o derulare a ultimelor noastre articole, sfaturi de călătorie, exclusivități de mâncare și băutură, evenimente, cadouri și premii.

Faceți clic aici pentru a primi newsletter -ul nostru – vă trimitem și eBook -ul nostru gratuit în călătorie ca parte a abonamentului.

Ultima noastră ediție IG

Doamna Romance se bucură de noile înfloriri ale sezonului de primăvară. Foarte frumoasă.

Înțeleg, nu știu dacă sunt doar eu, dar am strănut mult mai mult în primăvara acestui an decât alți ani. Mă întreb dacă există mai mult polen în jur sau ceva de genul. Ai găsit asta?

Nu este o săptămână bună aici, în Sydney, decât dacă am fost pe un feribot. De fapt, am avut o săptămână de ieșire în port, datorită recent Sydney Ferries. Cum te -ai putea plictisi vreodată de această viziune?

Vorbind despre faptul că am ieșit în port, am ieșit astăzi cu nepotii doamnei Romance. Ne îndreptăm spre piețele de pește din Sydney din Pyrmont. O adevărată instituție din Sydney, piețele de pește sunt ceva destul de special. De fapt, am inclus acest loc în primele noastre 9 piețe din Sydney de vizitat.

Dar nu sunt piețele în sine de care ne interesează astăzi. Ne interesează mai mult mărfurile de la etaj …

Cu toate acestea, pentru a ajunge aici, am decis să facem o plimbare prin port și apoi un feribot către Darling Harbour. Mai ales când apa arată așa!

Și iată pentru ce suntem la piețele de pește: găluște!

Dacă mergeți chiar la capătul îndepărtat al pieței, veți găsi un set de scări. În sus există o mică bijuterie ascunsă: un restaurant chinezesc care servește ceea ce credem că este unul dintre cele mai bune restaurante Yum Cha din oraș. Dacă nu sunteți sigur care este Yum Cha, consultați postarea noastră aici – acoperă și unele dintre celelalte locuri din oraș care o fac bine.

Nepotii noștri sunt foarte mulțumiți de această răspândire. Abur, prăjit, combinație, orez lipicios, chiflă de porc … este ceea ce eu … adică, au murit de veacuri.

Ne -am plimbat de pe piața de pește pe drumul lung înapoi spre debarcaderul Pyrmont Ferry. Ca recompensă, am decis că merităm cu toții o înghețată. Deci, în vedetă pentru Messina este!

Dacă încă nu ați avut un Gelato Messina, sunteți la un tratament. Cozile din alte locuri Messina pot fi oribile, dar la vedetă, nu sunt atât de rele. Sfatul meu al zilei!

Este o zi absolut uimitoare pentru a fi pe unul dintre cele mai uimitoare porturi din lume. Aici, la Darling Harbour, sunt multe de privit în timp ce vă așteptați și feribotul. Puteți merge la bordul acestei replici înalte și să vedeți cum a fost. destul de interesant.

Și am făcut -o! O săptămână mică, dar una care a fost plină de distracție. Iată urale pentru o altă săptămână grozavă începând de acum!

Recapitularea călătoriei din această săptămână

În fiecare săptămână ne întoarcem în timp peste unele dintre destinațiile noastre de călătorie preferate, folosind fotografii niciodată văzute de călătoriile noastre. Iată unde ne -am uitat înapoi în această săptămână.

Uimul culori de plajă albastru și alb din Halcyon House de la Cabarita, nord -estul New South Wales te face să -ți dorești atât de greu pentru vară, nu crezi? Acest hotel a trecut de la un motel de surf-dude din anii ’60, la un tampon retro al lui Boutique din anii 50, chiar recent, și suntem bine impresionați de rezultate.

Iată mai multe despre ceea ce credem despre Halcyon House și despre drăguțul său restaurant pe plajă Paper Daisy.

Motivele de la Parker din Palm Springs California sunt absolviteUtilizat divin. Mă pot gândi doar să stau în jurul acestei gropi fantastice de foc cu cei mai buni colegi și familia mea. Nu ar fi asta uimitor?

Parker este un hotel uimitor și este unul dintre cele mai bune trei locuri pentru a sta în Palm Springs – acasă la unele dintre cele mai mari vedete de film din toate timpurile.

Timpul nostru în Tulum, Mexic a fost cel mai bun. Câteva experiențe din viață aici. Tulum este o așezare de coastă din partea Caraibelor din Mexic. Această zonă – Yucatan – are unele dintre cele mai fascinante ruine maya antice. De fapt, aici există ruine chiar pe faleză.

În timp ce exploram aceste ruine, doamna Romance și cu mine am descoperit acest blocaj. Există ceva despre asta – și toate aceste încuietori de dragoste – care spun o poveste specială. Cel mai interesant este modul în care acest blocaj foarte vechi este atârnat de o frânghie destul de nouă. Încă ne întrebăm acum ce s -a întâmplat aici.

Dacă doriți să citiți mai multe despre Tulum și această parte a Mexicului, consultați postările noastre preferate aici.

Priveliștea peste cea mai cunoscută plajă din Byron Bay – Wategos – de la Beach Byron Bay. Această cafenea-bistro are vederi ridicate în grajină și până la Farul Cape Byron. Mâncarea de aici este, de asemenea, strălucitoare și merită să rezervați o masă.

Beach Byron Bay a fost o incluziune ușoară pentru postarea noastră pe cele mai bune cele 7 lucruri ale noastre pentru a mânca în Byron Bay.

Așa cum am menționat mai devreme, Parker din Palm Springs este un hotel uimitor într-un fascinant oraș modern înghețat în timp de la mijlocul secolului, în inima deșertului din California. Acest perete la intrarea hotelului este iconic și impresionant. Chiar dacă nu stai aici, merită să parchezi vehicule (este valet gratuit aici, ceea ce este destul de mișto) și să te uiți.

Ne -am oprit la Palm Springs pentru câteva nopți în vacanța noastră de conducere de la San Diego la Las Vegas. Dacă vă grăbiți, puteți conduce între cele două în aproximativ 5 ore – sau chiar puteți zbura acolo în aproximativ 1 – dar ne -am luat timpul și am făcut -o în 5 zile! A fost minunat.

Pentru itinerarul nostru complet, inclusiv o hartă a traseului nostru și un itinerar descărcabil gratuit, consultați scrierea noastră a unității de aici.

Cuba este una dintre destinațiile noastre de călătorie preferate din toate timpurile. Amândoi am visat să mergem aici atât de mult timp, exista riscul de a fi subestimat de propriile noastre așteptări. Nu am fost în niciun fel dezamăgiți.

Aceasta este o fotografie a Valea Vinales din vestul insulei – cel mai prestigios teren în creștere a tutunului din lume. Este, de asemenea, unul dintre cele mai fascinante orașe pe care le -am vizitat vreodată.

Am scris și am vorbit despre acest loc de când ne -am întors. Am fost prezentate pe fantasticul blog Y-Travel și am fost intervievat la TV live pentru Sky News și despre Cuba.

Dacă doriți să vedeți ce am scris despre această țară uimitoare, iată postările noastre despre Cuba.

Acesta este barajul Hoover. Este începutul celui mai mare rezervor din state – Lake Mead. Am vrut să văd această structură fantastică de ani și ani, dar nu am visat niciodată că o voi vedea de la fereastra unui elicopter. Apropo, acest elicopter se îndreaptă spre Grand Canyon – o altă vedere pe care am vrut să o văd întotdeauna.

Nu am visat niciodată că nu voi vedea Marele Canion așa! Ulterior am zburat chiar în canion și am aterizat în partea de jos. Acolo am mâncat brânză, am băut șampanie și ne -am minunat de priveliște. Brațele mele au fost atât de învinețite până la sfârșitul acelei zile, încât m -am prins atât de mult!

Iată scrierea noastră completă a experienței și cum poți face și tu. De asemenea, am făcut un videoclip al călătoriei cu elicopterul pentru a vă oferi un sentiment adecvat pentru ceea ce este.

Autostrada 1, care conduce majoritatea coastei de vest a SUA, este o conducere incredibilă. Am luat -o de la San Francisco până la LA, într -una dintre cele mai bune călătorii rutiere pe care le -am făcut vreodată. Și apropo, a conduce de la nord la sud înseamnă că veți avea vederi fără obstacole asupra oceanului și este, de asemenea, mai ușor să trageți pentru fotografii de genul acesta!

Acesta este podul Bixby de lângă Big Sur. Frumos, nu -i așa?

Pentru itinerariul nostru complet și unde am stat la drum, iată postarea noastră pe Highway 1 Road Trip – cel mai bun mod de a vedea California!

Sperăm că v -ați bucurat de ediția IG din această săptămână și că veți avea câteva lucruri minunate planificate pentru săptămâna următoare. Prinde -te din nou cu tine în curând.

J&C X

Imagini ale domnului și doamnei Romance prin Instagram: @mrandmrsromance.