Yangshuo – În sfârșit, suntem în China!

Chiar dacă Hong Kong face parte din China din China, încă nu am simțit că am fi fost în China autentică, precum și că am căutat cu adevărat să trecem la graniță. Am fost pe linia de metrou foarte eficientă pentru a ne duce din centrul orașului Hong Kong până la orașul de frontieră Schenzen. Nu este o locație în care doriți cu adevărat să petreceți mult timp.

Este o locație proeminentă pentru a opta pentru poșete, încălțăminte, precum și haine. A fost unele probleme acolo, însă nu a fost la fel de rău. După ce am răsfoit undeva să cumpărăm bilete de autobuz, am descoperit în cele din urmă un agent de siguranță și securitate care ne -a înțeles gesturile de mână, precum și ne -am aruncat cu privire la noi pentru a ne respecta. Ne -am afișat la standul de bilete de autobuz Bit, precum și femeia ne -a spus costul de la Shenzhen la Yangshuo, 320 RMB (aproximativ 50 USD).

Am fost șocați de costuri ridicate, însă ea a declarat că este vacanța din mai în China, precum și, de asemenea, că gardianul de siguranță și securitate primește o compensație pentru a ne aduce acolo! Glumești cu mine? Nu am fost la fel de mulțumiți de asta, așa că am mers la următorul stand, precum și am ajuns să obținem un bilet (fără să plătim comision) pentru 260 RMB, mult mai bine.

Autobuzul peste noapte care s -a ridicat în jurul orei 19:00 a fost rămășițele celor pe care le -am folosit pentru a le lua în Laos, precum și în Vietnam, doar ceva mai bine. Am avut noroc la fel de bine, precum și paturi la nivel de sol, care erau suficient de mult timp pentru a ne așeza cu picioarele îndoite pe culoar. M -am simțit sărac pentru oamenii care trebuiau să doarmă pe bunul superior, cu nimic, oricum o centură de siguranță pentru a le ține în timp ce mergeam să zboare peste umflături în timpul nopții.

Nick se confruntă confortabil în autobuzul peste noapte spre Yangshuo
Ne -am afișat în Yangshuo la 5:30 am în timpul unei coborâri torențiale. Tot ce am putea crede a fost „grozav, la fel ca Filipine”. Ne-am conectat la casa noastră de cultură, Yangshuo, precum și ne-am dus la culcare într-o cameră cu adevărat bună. Ne -am trezit 5 ore mai târziu la soarele care se bea în fereastra noastră, așa cum a fost situația pentru următoarele 3 nopți în care am stat acolo!

Locul acestei șederi de casă este minunat, așezat chiar în afara orașului pe o mică alee, unde oamenii regionali stau în jurul cărților de joc, precum și ceai. Guy joacă versiunea chineză a unei viori, în timp ce tinerii se plimbă pe biciclete, cu felinare roșii minunate atârnate de casele de deasupra capului lor. Proprietarul, Wei, precum și gospodăria sa au fost atât de prietenoase, precum și de șederea de casă a fost minunată. A inclus 3 mese gătite acasă pe zi.

Micul dejun a fost simplu, toast, precum și mango, banane, măr chinezesc, precum și portocale. Pranzul a fost orez prăjit (pentru care nu am fost niciodată în preajmă), precum și cina a fost o mare răspândire de numeroase feluri de mâncare chinezești diferite: minunat, precum și pui acru, ardei umpluți la grătar cu carne de porc, mazăre de zăpadă sărată cu usturoi, precum și ghimbir, amestecați Carnea de vită prăjită cu ardei, precum și ceapă, dovleac complet gătit … și listarea a continuat. A fost tot ce s -ar putea mânca, precum și toată lumea s -a așezat în jurul mesei, precum și a ales mâncarea din mâncărurile comunale cu betisoarele lor. Cu siguranță ne -am uitat înainte la cinele noastre în fiecare seară.

Streetside BBQ
A lua o cină pe stradă, precum și beri

Pe lângă mâncarea delicioasă, am fost în zona minunată din Yangshuo pentru a vedea mediul rural. Această parte a provinciei Guangxi este înțeleasă pentru peisajele sale spectaculoase punctate cu carstici de calcar care se ridică de pe pământ. Similar cu cele descoperite în Thailanda, Vietnam, Laos și Filipine; Cu toate acestea, nu am văzut niciodată atât de numeroasă într -un singur loc.

Karsts se întind în măsura în care ochiul poate vedea în toate direcțiile. Am ales că cea mai bună metodă pentru a vedea mediul rural, precum și carstii de aproape ar fi să închirieze biciclete, precum și să plece. Ne -am obținut o hartă extrem de fundamentală, precum și am făcut metoda noastră către mediul rural. Am călătorit de -a lungul râului Yulong, cu terenuri agricole, în sate mici, trecut de tipul care pescuia de -a lungul malurilor râului, precum și de -a lungul drumurilor din spate tăcute. Am călătorit aproximativ 3,5 ore înainte de a -l numi pe zi. Erau aproximativ 30 de grade, precum și eram atât de fierbinți încât ne -am întors în oraș, am inhalat câteva gatorade, precum și am mers pentru un pui de după -amiază. O primă zi excelentă în Yangshuo.

Prima noastră zi de ciclism cu mediul rural din Yangshuo
traversând râul

Luând o pauză rapidă de la ciclism
Un tip „pescuit” în râu – folosind o baterie de mașini și camioane pentru a prăji peștele!

O doamnă regională care merge cu bicicleta cu satele
Priveliște în jurul ruralului YangshuoPalete frumoase de orez, precum și carstici în depărtare
A doua zi a fost petrecută exact la fel, cu toate acestea, de data aceasta am dorit să vedem câteva dintre lucrurile turistice comune din zonă. Ne -am dus să vedem Moon Hill, precum și copacul Banyon. Această zi a fost ziua de sărbători reală, precum și drumurile primare au fost pline de autobuze regionale de călători, microbuze, mașini, motociclete, precum și biciclete. Am fost curajoși, precum și am țesut metoda noastră, precum și în afara traficului, sunând în mod constant clopotul nostru de ghidon! Am ajuns la Banyon Tree, un copac înalt de 17 metri, cu un trunchi care măsoară 7 metri în jur! Acesta a fost plantat peste 1400 de ani în urmă, precum și este așezat în mijlocul unui parc cu râul Jinbao pe o parte.

Arborele masiv, vechi, Banyon
Nu ascultă niciodată semnele !!

Ne -am plimbat cu râul spre mare, precum și cu poza noastră făcută de niște oameni regionali curioși. Am descoperit oamenii din Yangshuo să fie atât de prietenoși. Toată lumea afirmă că, în timp ce trec pe lângă ei, precum și, deși nu vorbesc engleza, vor încerca cel mai mult să ajute, precum și probleme de răspuns, dacă este nevoie. După pauză rapidă a Banyon, ne -am întors pe bicicletele noastre cu 10 viteze, evazând fumuri, precum și alte mașini, în timp ce ne -am făcut metoda spre Moon Hill. Ne -am parcat bicicletele, am obținut câteva ape, precum și ne -am îndreptat pentru a vedea stânca de calcar cu o formă naturală de lună sculptată din ea. destul de mișto. Am crezut că suntem doar acolo pentru a -l privi de la distanță, însă ne -am dat seama că am fost cu adevărat implicați să urcăm în vârful stâncii pentru a obține o vedere de primă mână.

Priveliștea dealului lunii de jos

Deci, până la 800 de scări tăiate cu stâncă am mers. Am picat, precum și am presupus că picura, transpira. Era dincolo de umed la fel de bine, precum a fost 33+ grade în acea zi. Totuși, drumeția până la vârf a meritat complet, priveliștile au fost fantastice. S -ar putea să ne uităm în jurul nostru, precum și să vedem movile de coaste care ieșeau din pământ, precum și între ele erau sate mici, a fost minunat.

Nick începe drumeția extrem de umedă la fel de mult ca vârful lunii deal

a ajuns în vârful Moon Hill
Vedeți din vârful dealului lunii – rural, precum și toate carstii în depărtare

Inutil să spun, coborârea a fost mult mai ușoară. Ne -am ridicat picioarele epuizate înapoi pe bicicletă, precum și ne -am întors spre Yangshuo. Am descoperit o locație fantastică pentru a lua masa; găluște aburite, precum și găluște de porc prăjite înmuiate într -un soia, precum și sos de ardei iute, loc de prânz ideal! A fost atât de grozav încât am ajuns să mâncăm acolo de câteva ori.

Femeie care ne face mult iubite găluște de porc și legume

mmm, delicioasă sum, precum și găluștele sunt aburite
A treia noastră, precum și ultima zi, în Yangshuo, a fost asemănătoare cu cele înainte: treziți -vă la fel de mult ca un delicios mic dejun proaspăt, închiriați o bicicletă, precum și îndreptați -vă! De data aceasta mergeam într -o direcție diferită, spre râul Li, precum și spre satul Fuli. Aceasta a fost de departe cea mai bună călătorie încă. Abia era mașini și camion pe drum, era tăcut, peisajul spectaculos, sătenii de -a lungul metodei erau atât de amabili. Este o zi extrem de pașnică. Ne -am oprit de -a lungul râului la un pic de cafenea pentru o băutură, precum și la mare, înainte de a ne face metoda și mai mult. Am sfârșit într -adevăr lipsind oprirea pentru Fuli (ceea ce nu este neașteptat, deoarece nimic nu este scris în engleză), precum și din acest motiv s -a încheiat în unele sate extrem de rurale, cu câteva obiective excelente. Femeile se aflau pentru melci în râu, bivolii de apă se răceau în apa noroasă, precum și fermierii își plimbau bivolul pe străzi. Da, cu siguranță nu ne -am gândit că trebuie să ne retragem la Fuli.

Localnicii care caută melci
Suntem singurii turiști în jur de kilometri

Haha, degetul mare!
Paddii uimitoare de orez pe metoda noastră de a Fuli

Am luat un pic de feribot peste râul Li până la orașul Fuli, înțeles pentru fanii săi lucrați manual. Benzile de biți erau pline de magazine cu tip, precum și femei care își aplicau abilitățile de pictură pentru fanii de mătase lucrate manual, abilități care au fost transmise din generație în generație. Ne -am răsfoit înainte să ne îndreptăm spre Yangshuo la timp pentru ca cina noastră de casă să fie servită!

barca noastră de feribot pentru a ne duce peste râul Li până în satul FuliFanii făcuți de mână care se usucă la soare, Satul Fuli
În noaptea aceea am mulțumit câțiva oameni excelenți, Jeanette și Nic, un cuplu din Anglia care călătoresc de 3 ani, jumătate din care au fost petrecute cu bicicleta în țări! Au fost atât de optimi, pozitivi, precum și ușor, precum și a fost o plăcere să discute cu ei. Încă nu au planuri, precum și încă se bucură să fie pe drum. Au fost o adevărată inspirație.

A doua zi dimineață, ne -am târât trupurile dureroase din patul nostru cald, precum și am urcat într -un autobuz regional pentru a ne duce într -o călătorie de o oră spre orașul Guilin.

Îți place această postare? Ia!

Disclaimer: Caprele pe drum sunt un asociat Amazon, precum și un afiliat pentru alți retaileri. Acest lucru implică că facem comisioane dacă faceți clic pe linkuri de pe blogul nostru, precum și achiziționarea de la acești comercianți.