Shanghai, China: zgârie -nori și smog

Am fost atât de extași să ne prezentăm într -unul dintre cele mai mari orașe din lume, Shanghai. Indicând „By the Sea” acest oraș imens a fost un port de tranzacționare proeminent timp de mai mulți ani la sfârșitul anilor 1800 până la începutul anilor 1900. Shanghai nu este tocmai un plan al backpackerului bugetar, dar este realizabil pe un buget. Am luat trenul de glonț ultra-modern, ultra rapid (250 km/oră) de la Beijing până la gara Shanghai. Ne -am schimbat apoi la linia MTR pentru a ne duce la pensiunea noastră, unde am fost întâmpinați cu fețe zâmbitoare, precum și cu o zonă superbă a curții. Unul dintre cele mai bune lucruri despre backpacking -ul în China este faptul că pensiunile chiar aici sunt câteva dintre cele mai bune valori pentru bani pe care i -am văzut vreodată. Era târziu când ne -am afișat, așa că tocmai ne -am descărcat pungile, precum și am mers ideal pentru a dormi.

Daroiere care așteaptă în tren spre Shanghai, în gara din Beijing,
Nick se bucură de trenul elegant de glonț de la Beijing la Shanghai
Nick pe trenul cu glonț de la Beijing la Shanghai

Conformitatea cu dimineața ne -am trezit devreme pentru a ne începe ziua de mers în jurul orașului. Este un oraș vizibil populat, cu vehicule, precum și oameni pe străzi, precum și trotuare. Când eram acolo, era cu adevărat fierbinte, umed, precum și destul de smoggy; Cu toate acestea, încă ne -am bucurat cu adevărat de noi înșine. Am descoperit câteva trasee cu găluște remarcabile, am pregătit popularul drum Shanghai, precum și un mic vânzător de tăiței de drum, care ne-a biciuit o cină gustoasă.

Clădirea Băncii din Hong Kong și Shanghai din stânga, precum și casa vamală din dreapta, Shanghai
Clădirile senzaționale din anii 1900, Shanghai, China
Nick se uită la zgârie -nori din Shanghai – o astfel de zi smoggy
Partea vânzătorului de tăiței de stradă, Shanghai, China
Bucurându -ne cina cu tăiței cu o bere rece, Shanghai, China

Femeile care fac găluște într -o linie de asamblare – în general chineză! Shanghai, China
În cursul serii ne -am făcut metoda până la popularul stradă pietonală. Uau, ce priveliște a fost! Toate clădirile superbe au fost luminate, oamenii care se plimbau, precum și se bucurau de seară, muzicienii care cântau în timp ce oamenii au dansat, precum și magazinele de cumpărare au fost ambalate. Am continuat să ne îndreptăm spre apă, precum și să ne -am făcut metoda noastră spre Bund, care este o promenadă senzațională de pe litoral care continuă pentru totdeauna. Privind spre apă era o vedere a tuturor zgârie -nori -nori -ului aprins; Pe lângă faptul că s -au uitat în spatele nostru, au fost clădiri uimitoare, radiante, de la începutul anilor 1900. Este cel mai bun contrast între vechi, precum și modern.

Strada pietonală s -a luminat noaptea, Shanghai, China
Frumoasă clădire radiantă, Shanghai, China
Capre pe drum pe strada pietonală, Shanghai, China

Un grup de femei chineze care au dorit o poză cu Daroiece, Shanghai, China
Privind peste Skycrapers de la Bund, Shanghai China
Am petrecut doar 2 nopți în acest oraș imens, având în vedere că am înțeles că ne vom întoarce. Am luat o decizie de a face un pas către unul dintre orașele antice apropiate, Tunxi în provincia Anhui.

Îți place această postare? Ia!

Disclaimer: Caprele pe drum sunt un partener Amazon, precum și, de asemenea, un afiliat pentru alți retaileri. Acest lucru indică că facem comisioane dacă faceți clic pe linkuri de pe blogul nostru, precum și achiziționarea de la acești comercianți.