Trecând la Yangzhou, China

după ce am călătorit lumea timp de 16 luni, nu eram pregătiți să mergem acasă și să ne lămurim, dar aveam nevoie de o pauză de la rucsac. Luarea deciziei de a păși în Yangzhou, China și de a semna un contract de 1 an de predare a limbii engleze a fost un fără creier pentru noi. După ce am făcut rucsacuri prin această țară enormă de aproximativ o lună, ne -am dat seama că este undeva unde am putea trăi. Ne place localnicii, mâncarea este impresionantă și are cel mai bun amestec de confort occidental și senzație exotică.

Predarea limbii engleze este ideală. Întrucât am fi într -o țară străină, limba, cultura, mâncarea și modul de viață ar fi diferiți, ceea ce ne -ar face să simțim că mai călătorim; Chiar dacă am da jos câteva rădăcini de moment. În fiecare zi, ar fi undeva nou pentru a explora, vamă și sărbători diferite pentru a lua parte și oameni noi pentru a ne întâlni, ceea ce ne -ar păstra viața interesantă!

Destul de bolnav de această cameră minusculă după 10 nopți! Kowloon New Hostel, Hong Kong

Am zburat din Vancouver înapoi la Hong Kong la sfârșitul lunii iunie 2012. Am sfârșit să petrecem mai mult acolo, aranjându -ne vizele de lucru decât ne -am fi dorit. Chiar dacă am avut foarte mult ajutor din partea noilor noștri angajatori de la Școala Engleză din Yangzhou, încă ne -am confruntat cu câteva denivelări pe parcurs. Povestea lungă: Am petrecut 10 zile în Hong Kong și nu am realizat nimic! Ne -am bucurat în unele nopți din oraș, făcând multă mers pe jos, mâncând mâncare indiană uimitoare (pe care o dorisem) și am rămas doar. Mi -am sărbătorit ziua de naștere în stil la Rocco’s, un delicios restaurant italian, cu o lungă „oră fericită” și mâncare scrumptioasă.

La mulți ani Daroiere! Pregătindu -se pentru o noapte în oraș. Hong Kong
După ce ne -am dat seama că nu ajungem nicăieri rapid, am luat o decizie de a intra în China pe o „viză turistică” mai întâi și de a sorta viza de lucru când am ajuns în Yangzhou. Am luat un tren de 26 de ore, peste noapte, de la Shenzhen (Border City cu Hong Kong și China) până la Yangzhou. Odată ce am ajuns, totul a căzut în loc și viața noastră s -a schimbat, într -un mod bun.

Așteptând trenul din Shenzhen … aveam atât de multe bagaje pentru pasul nostru spre China.

Trenul peste noapte de la Shenzhen la Yangzhou, China
Ne -am conectat la Yangzhou Ge Garden International Youth Hostel din Orașul Vechi și considerând că suntem backpackers curioși, am rătăcit imediat în jurul explorării zonei noastre. Nu eram siguri unde se afla școala noastră de engleză, dar știam că vrem să rămânem în vechea parte a orașului până nu am găsit reședința noastră permanentă. După ce ne -am bucurat de zi, am contactat angajatorii noștri și ne -am pregătit să ne întâlnim cu ei în după -amiaza următoare.

Cameră dublă la GE Garden International Youth Hostel, Yangzhou, China
Primul pas a fost să găsești undeva să trăiești. Undeva am putea suna „acasă” timp de un an sau mai mult. Da, suntem backpackers și am locuit în colibe, pensiuni, pensiuni, hoteluri, ashramuri și am făcut niște camping, dar încercam să găsim ceva puțin mai confortabil. Ceea ce ni s -a arătat a fost oribil. Suite de burlaci de aproximativ 35 de metri pătrați (350 de metri pătrați), fără canapea, fără sobă, fără mașină de spălătorie, cele mai joase tavane pe care le -am văzut, o fereastră minusculă, un frigider de dimensiunea unei mese de capăt și cele mai grave mirosuri umede, umede vreodată! Ne -am privit unul la altul și ne -am gândit „în ce ne -am apucat de noi înșine”. Ne -am uitat la 5 locuri care nu au fost aproape nicăieri aproape de locuitori și ni s -a spus să alegem unul. În sfârșit, am spus „Nu cred că înțelegeți ce căutăm. Suntem 2 dintre noi, vrem un dormitor, living, sufragerie, sufragerie și bucătărie. Vrem ferestre, ceva pentru a găti mâncare și un plafon pe care nu îl vom lovi cu capul. Este prea mult de întrebat?! ” După ce am căutat 3 zile, s -au răspuns la reclamațiile noastre.

Vedere din apartamentul nostru. Yangzhou, China
Am ajuns cu un apartament frumos, complet mobilat, nou, curat, de 88 de metri pătrați (947 de metri pătrați). Avem un dormitor cu o ușă, o bucătărie cu sobă cu gaz, tavane înalte de 3 metri (9,8 picioare), un producător de rufe și podele din gresie. Partea cea mai bună este că suntem o suită de colț, așa că avem o mulțime de ferestre și tone de inundații ușoare. Inutil să spun, toate plângerile și răbdarea noastră au fost plătite.

Apartamentul nostru sau apartamentul din Yangzhou, China. Doar mutând! Vedeți apartamentul sau apartamentul nostru de la ușă. Yangzhou, China

Dormitorul din noul nostru apartament. Arată mult diferit acum! Yangzhou, Chinathe Toaletă/Duș/Spălătorie în noul nostru apartament. Yangzhou, China

Bucătăria foarte verde din noul nostru apartament. Yangzhou, China
Ni s -a acordat atât de mult ajutor când am ajuns pentru prima dată, a fost un surpri atât de plăcutSE. Am auzit de primă mână și am citit online despre poveștile de groază ale predării limbii engleze în străinătate. Persoanele care au încheiat cu cele mai grave contracte imaginabile, care lucrează 40 de ore pe săptămână, fără ajutor de la școală atunci când se referă la plata facturilor, la găsirea unui apartament sau a unui apartament și a înființării tuturor documentelor de viză de lucru necesare. Ni s -a acordat ajutor pentru a găsi un apartament, a efectua verificările medicale necesare, a sorta lucrările pentru viză de lucru, a conecta internet și telefon, a plăti facturile de utilități și a obține o asigurare medicală. Nu am putea fi mai fericiți cu tot sprijinul pe care l -am primit și să continuăm să primim.

Bloguri de călătorie din China

Sfaturi de călătorie din China

Îți place această postare? Ia!

Disclaimer: Caprele pe drum sunt un asociat Amazon și, de asemenea, un afiliat pentru alți retaileri. Acest lucru indică că câștigăm comisioane dacă faceți clic pe linkuri de pe blogul nostru și cumpărați de la acești comercianți.