Esfahan, Iran: Luând ospitalitatea la un nivel cu totul nou

când vine vorba de ospitalitate, generozitate, precum și bunătate, oamenii din Iran se clasează în partea de sus a listei. Când am fost în mijlocul nicăieri în deșertul lui Garmeh, am mulțumit un cuplu minunat care ne -a oferit numărul lor după doar 5 minute de înțelegere a acestora. Ei au declarat că îi sună telefonic când eram în Esfahan, precum și am putea rămâne la casa lor.

Unde ne -am văzut prima dată pe noii noștri prieteni, în Garmeh
Deși acesta a fost un gest frumos, nu le -am înțeles deloc la fel de bine, precum și am considerat că cel mai probabil vom primi doar un hotel. Cu toate acestea, când a venit momentul să trecem de la Shiraz la Esfahan, am decis să oferim un apel Soroush, precum și Mahsa.

[S -a dovedit a fi] cea mai bună decizie pe care am luat -o vreodată.

Nu numai că și -au împărtășit apartamentul superb, contemporan, cu noi, (chiar am avut propria cameră), de asemenea, și -au luat timp de la muncă pentru a ne arăta în jurul orașului lor, ne -au gătit mâncarea tradițională iraniană, ne -au cumpărat cadouri, precum și ne -au prezentat să ne prezentam prietenii lor. Practic eram canapea fără canapea!

Apartamentul minunat al prietenului nostru din Esfahan
Am explorat parcul apropiat, unde am auzit câteva cântări de excepție, precum și am urmărit oameni care joacă volei, cu toate acestea cel mai bun lucru a fost că aceasta a fost o zonă extrem de regională, precum și niciun turiști nu au fost nicăieri.

Bucurându -se de vocea minunată a acestui cântăreț din parc
De asemenea, ne -au arătat faimoasele poduri, am mers în piață, precum și vechea bazar, am rătăcit în jurul cartierului armean, am explorat un palat, am văzut niște moschei minunate, precum și s -au bucurat de compania lor.

În interiorul superbei biserici armenești
La sfârșitul fiecărei zile, Soroush își va scoate țeava de narghilea, precum și am ieșit la suprafață noaptea cu un fum aromat. Mahsa chiar a insistat să -mi picteze unghiile într -o noapte la 1:00 am! Iranienii se duc cu siguranță la culcare mult mai târziu decât noi.

Având capătul nostru obișnuit al țevii de narghilea de noapte

Am fost chiar invitați înapoi la casa prietenului lor (Erfan, precum și la Niloofar) pentru o noapte de dans, mâncare, cântare a instrumentelor, cântând, precum și fabricarea puzzle-ului. A fost extrem de fascinant pentru Nick, precum și pentru a vedea exact cum oamenii de vârsta noastră își petrec timpul liber, precum și ceea ce fac pentru divertisment în această parte a lumii – o parte a lumii în care consumul de alcool nu este o opțiune.

Noi tineri nebuni după ce am terminat un puzzle cu adevărat dificil
Una dintre cele 5 zile ale noastre acolo, Nick, precum și am decis să -i prezentăm pe noii noștri prieteni buni în spaghete, am făcut calea canadiană! Am gătit pastele, am făcut un sos gustos proaspăt, am făcut pâine de usturoi, precum și ne -am împărtășit masa cu cei 4 prieteni noi, plus 2 alți care au venit pentru sărbătoare. Era exact ca exact cum ar fi fost din nou în Canada într -o sâmbătă seara. Am avut o sărbătoare frumoasă la cină, cu mâncare excelentă, afaceri, precum și conversație. Singurul lucru care lipsea a fost paharul excelent de vin roșu!

Cina noastră iraniană!
Ne place să credem că, dacă am mulțumi călătorii de peste mări, precum și au venit în Canada, am fi la fel de ospitalieri ca noii noștri prieteni buni. Oricât de adânc mă întreb dacă acesta ar fi cazul. Desigur, ne -am oferi să le scoatem la o băutură sau la o masă, cu toate acestea, descopăr că este dificil să ne gândim să satisfaceți străini totali doar 5 minute, precum și apoi să îi invităm înapoi la noi acasă timp de 5 zile! Presupun că este doar diferența dintre iranieni, precum și oameni din lumea occidentală. Generozitatea lor este aproape imposibil de înțeles.

Unele dintre mâncările gustoase, precum și gustările bunelor noastre prieteni ne -au produs
Oamenii din Iran sunt câțiva dintre cei mai cu adevărat ospitalieri pe care i -am întâlnit vreodată. Nu doresc niciodată nimic în schimb, vor doar să vă arate un moment minunat, precum și să sperați că veți răspândi cuvântul din spate că Iranul este o locație fără riscuri de vizitat.

După 5 zile extrem de de neuitat petrecute cu noii noștri prieteni, a trebuit să facem o mișcare. Am decis că, din moment ce am rămas fără timp, vom prinde un zbor de la Esfahan la Tabriz în extremitatea nordului Iranului, un zbor de două ore care ne cheltuiește doar 40 de dolari – de neconceput în Canada!

Ați lăsa totalul străinilor să rămână cu tine timp de 5 zile, să gătești mese pentru ei, să le arăți în jur, precum și să le cumperi cadouri?! Spune -ne ce crezi mai jos.

Imi place? Ia! ?

Disclaimer: Caprele pe drum sunt un partener Amazon, precum și, de asemenea, un afiliat pentru alți retaileri. Acest lucru înseamnă că facem comisioane dacă faceți clic pe linkuri de pe blogul nostru, precum și achiziționarea de la acești comercianți.