Plajele gemene din Nacpan și Calitang: El Nido, Palawan

aveam chef să ne plimbăm la soare în acea dimineață. El Nido nu a fost.

A fost dulce și însorit când am părăsit hotelul nostru. În ciuda ploii abundente cu o seară înainte, ne -am păstrat optimismul pe drumul către destinația noastră. În timp ce stăteam în autoutilitară, m -am gândit: „Aceasta va fi o zi grozavă!”

Dintr -o dată, vehiculul s -a oprit. A fost înfundat. Ploaia continuă din zilele trecute, transformaseră drumul de murdărie în mămăligă de ciocolată și acum înghiți anvelopele autoutilitarei noastre. Am sărit afară, ne -am îndepărtat papucii și am mers câteva sute de metri desculți până la plajă. Totuși, nimic nu avea să strice ziua!

Este o afacere murdară care traversează acest drum.
Localnicii, chiar și copiii, văd partea strălucitoare!
„Păstrați-vă calmul și fiți pozitivi”, mi-am spus în timp ce am călcat drumul cu aromă de ciocolată. “Atâta timp cât nu plouă, aceasta va fi o zi grozavă!”

Și exact așa. Ploaia turnată. Greu.

Ce este acoperit în acest ghid?

Înotând în ploaie pe plaja Nacpan
Prânz la Kayla’s Cucina
Drumeții pentru o vedere bună
Mai multe sfaturi pe mesajele YouTube ⬇️⬇️⬇️Relate:

Înotând în ploaie pe plaja Nacpan

Ne -am zguduit să punem toate obiectele de valoare și hainele noastre în interiorul unei pungi de plastic, în timp ce răufăcătorii care se plimbau deasupra noastră, au enervat râurile. Dar, odată terminat, am salutat coborârea ca un prieten de mult pierdut, genul pe care vrei să -l lovești în nuci și apoi să te îmbrățișezi după. Trecuseră ani de când m-am bucurat ultima dată să mă plimb în ploaie și a fost o zi bună pentru a retrăi unele amintiri din copilărie sau a reevada clipuri video cu costuri reduse. La fel ca copiii mici care văzuseră oceanul pentru prima dată, ne -am aruncat în apă și am îmbrățișat valurile, colegii noștri de joacă răutăcioși pentru ziua respectivă. Am salutat aventuri și neplăceri cu brațele deschise. (Cue: Journey)

Unde este furtuna când ai nevoie de ea?

Farmecul curat al plajei Nacpan a strălucit prin atmosfera sumbră. În circumstanțe normale, însorite, nisipul este mult mai albă și valurile mai puțin puternice. Plaja Nacpan formează o parte a unei pelerine aproape triunghiulare care se lipește în Marea Filipinei de Vest. Este o fâșie lungă și lungă de nisip alb perlat, care se scufundă ușor în țărm, împrejmuită de o trupă de copaci de nucă de cocos care se balansează ușor cu vântul.

Cu excepția acestei perioade, nu s -au balansat cu ea; Se luptau neliniștit. La fel ca noi. Nu ne -am dat seama că am luptat marea ore întregi. Valurile s -au transformat de la puternic la violent, iar picăturile de ploaie au început să ne înjunghie spatele. Era semnalul de care aveam nevoie să ne retragem într -un loc cu un acoperiș. Ora prânzului!

Vârful sudic al plajelor Nacpan-Calitang, formând o pelerină
Plaja aparent nesfârșită Nacpan

Prânz la Kayla’s Cucina

Înainte de a ne îndrepta spre plajă în acea dimineață, am comandat mese dintr -o cantină mică de -a lungul drumului. Prin urmare, mâncarea era gata de servit când am ajuns la pauză de prânz. Opțiunile sunt limitate, dar mâncărurile populare au fost pui la grătar și pește, salată de legume și creveți. Lutong Bahay, oh, cum mi -a fost dor de tine! Au gustat bine. Tipic. dar bun.

Prietenii mei și ceilalți turiști pe care i -am întâlnit în timpul acestei călătorii
Lutong Bahay. În mod obișnuit delicios.

Drumeții pentru o vedere bună

O oră și 20 de kilograme mai târziu, m -am trezit galopându -mă înapoi pe plajă. Nu chiar. M -am trezit că nu am putut să mă mișc în plinătate și cu slăbiciune, dar apoi prietenii mei m -au târât înapoi pe plajă. Cerul era mult mai prietenos acum. Brenna a condus grupul pe un deal acoperit cu iarbă la capătul Nacpanului, unde ne aștepta o potecă abruptă suprautilizată. După o scurtă urcare, vârful dealului ne-a surprins cu vânturi de perucă și o vedere glorioasă de 360 ​​de grade asupra peisajului din jur!

Plaje gemene nacpan-calitang atunci când este luminos și însorit. Fotografie de Brenna Bustamante într -o călătorie separată.
Dealul este locul în care se întâlnesc plajele din Nacpan și Calitang. În timp ce Nacpan părea a fi aproape nesfârșit, Calitang este mult mai scurt. Un capăt leagă un sat de pescuit, iar celălalt un rând de bărci multicolore. Cele două plaje se contopesc într -o bară de nisip îngustă care șerpuiește într -un deal verde care se află adiacent. Cealaltă parte a dealului este stâncoasă și mai periculoasă, deoarece se confruntă cu marea deschisă.

Vista orgasmică m -a făcut să -mi iau camera și să fac nenumărate fotografii, dar apoi mi -am dat seama că o lăsasem la cantină. Hai! Cu o inimă grea și picioare chiar mai grele, am coborât, m -am întors să -mi recuperez camera și m -am târât înapoi până la deal pentru a face în sfârșit fotografii. Din păcate, soarele era timid și se ascundea din nou! Bine jucat, soare. Bine jucat.

Nacpan Calitang sub cerul coudy
Dealul de pe vârful sudic al Capului
Dar ghiciți ce, am fost serios când am spus că nimic nu poate strica în acea zi. Nici măcar ploaia.

Și a plouat din nou.

Iti bati joc de mine!

Cum să ajungeți la Nacpan-Calitang Twin Beaches: Situat în Barangay Bucana, la nord de orașul El Nido, propriu-zis, plajele gemene sunt la 45 de minute distanță de Van, chiar mai mult de triciclu. Nu este inclus în excursiile obișnuite ale insulei, dar majoritatea agențiilor de turism și operatorilor de turism oferă călătorii către acest stunner.